091011

från melba.
Godmorgon sömntuttor!
Själv har man varit vaken sen klockan 10 i morse. Vaknade först upp vid klockan 3 i natt i soffan, hade tydligen somnat till to fast and to furiest. Anledningen till att jag inte har kunnat blogga nu på morgonen är för att pappa har datorn hela tiden. Längtar tills jag ska köpa en ny. Min bror har vunnit en sån liten dator som jag kanske ska köpa av honom.

Hela morgonen har jag strossat runt i min mysdress och rosa tofflor som ni ser på bilden. Har tittat lite på tv för att vakna upp ordentligt och ska nog snart gå och plugga lite. Har ett arbete som måste vara inlämnat snart och har knappt hunnit starta. ups! 

♥ Mysdressen är från Melba.se & Tofflorna är från Carefour i spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0