091015

Godmorgon :)
Och jag kan börja med att säga att nej, jag vaknade inte nu. Vaknade runt 10 tiden men så har jag städat hela morgonen. Så bloggen fick vänta, tyvärr "/ Men bättre sent än aldrig, eller hur? Idag händer det inte så mycket. Däremot känner jag mig mycket piggare idag. Fortfarande sjukt ont i mitt huvud men skolan ska jag till imorgon ändå. Runt klockan 17.00 idag kommer någon för att demonstrera en dammsugare? Jätte roligt, not! Så jag tror nog att jag blir på mitt rum och jobbar på so uppgiften då. Eller så kommer jag testa olika outfits till imorgon. Har faktiskt testat olika frisyrer idag och fastnade grymt mycket för en av dem. Komer lägga upp en bild sen på hur den ser ut. Den är enkel , snabb men ser ändå mycket snyggt ut. Iallafall i mina ögon, thihi (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0