a beutiful morning

...
GODMORGON!
Vaknade upp för en halv timme sen kanske, mamma väckte mig. Kom upp och tittade ut genom fönstret och då poppade en låt upp i mitt huvud: what a beutiful day! hahah! Tog min kamera och gick ut och fotade lite grann, riktigt fint va det ute med frost och dagg över allt :) Dock inte på spindelväv som jag hade hoppats men fick några fina bilder ändå. Men det var jävligt kallt ute så gick in ganska snart igen, thihi!

Och nu har jag ätit frukost och borstat tänderna. Blev ingen skola för mig idag heller. Som ni kanske redan märkt, vad vet jag? Jaja, tänkte gå och titta lite tv nu så vi hörs! :)

♥ Jag har fotat bilden härovan och det är min frukost på bilden, thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0