baby, i'm home! ;o

Shasha!
Äntligen hemma nu då rå (: Stannade på kvarsittningen tills 16:10 för sen var jag tvungen att springa till bussen. Skulle ju egentligen suttit till 16:30 men jag tar dem 20 minturarna nästa gång. Annars hade jag ju fått vänta en timme på bussen? ;o NEJ TACK! Under kvarsittningen jobbade jag bara med min so eftersom jag låg efter, se; LÅG EFTER! Inte längre. Nej, för jag har bara tre punkter kvar vilket en av dem är en extra uppgift som man inte behöver göra. Men om man gör den så får man bättre betyg och vem tackar nej till det lix?

Hehe, ja det var lite om vad jag gjort. Och just nu sitter jag med min älskade coca-cola och chattar med älsklingarna på msn! (: Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0