i'm taking it with me..!

shasha!
Är färdig fixad och sånt nu. Måste köpa nytt smink för mitt tog slut idag, oh no! Ska be mamma köpa idag thihi (aa' För snart kommer lilla gollebarnet och då ska mamma köra oss in till eslöv. Kan ju lika bra passa på då eller? Hmm.. Funderar lite över hur jag ska hinna med mitt so arbete. Ligger sist av alla och det ska vara inlämnat på fredag? Typ 13 punkter kvar. Måste arbeta hårt om jag bah kan få ut den jävla tummen ur gumpen ;o

Men ja, vi hörs lite senare ikväll runt nio tiden någon gång. Eller ja, kanske innan beror lite på om jag får låna systers dator. Men det får jag säkert =) Ska även ta med mig kameran idag så jag får lite bilder till bloggen. Den ser lite färglös ut, ellerhur?  Kyss och smek på gollebarnets gump ;o <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0