plugg...

ShaSha!
Sitter och pluggar förfullt med katolska kyrkan. Har några punkter kvar att göra innan jag kan slappna av och ta lite punkter när jag orkar och har lust. Ligger lite efter nämligen :( Förutom det så sitter jag och tjikar runt lite på olika shopping sidor och såg att melba.se har fått in jätte söta "mini uggs". Dem kostar runt 450 kronor, synd att jag inte har dem pengarna nu annars hade dem vatt mina dirr! Finns inne på Fokis stil om ni vill kolla in dem, thihi :)

Hon där som skulle demonstrera dammsugaren är här nu och hon kör på. När hon har åkt så ska jag, mammi och papsi in till Eslöv och käka på donken. MumS! =) Sa jag att jag skulle sluta med sånt? Jaao, men inte förens på söndag, thihi :* Eller min konfa börjar på söndag.. så det blir väl antaglien som en sorts fasta för mig fast bah att jag inte äter onyttigt ^^. Blir en massa grönsaker och sådant istället. Ett stort + är ju att ananas är jätte bra för hyn och det kommer jag äta en massa av numera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0