puss puss

Halåjjs!
Har precis varit hemma hos syster och hjälpt henne med lite små saker :) Blev ganska sent och nu är jag jätte trött. Så ska nog snart krypa ner i min varma säng och sova. Ska trots allt till skolan imorgon ju! Måste plugga lite också, kan inte bara vara hemma även fast man önskar det. Men imorgon är det en rätt chill dag mest hemkunskap, elevensval (stickning för min del) och ja, sånna sköna lektioner. Ska bli kul att träffa kompisarna igen har ändå gått mer än en vecka sen jag träffade dem. Fannie och jag ska göra upp lite planer inför helgen också när vi träffas, thihi :)

Tjaaa, jag tänkte mest säga godnatt och sånt nu då rå :) Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon. Puss och kram §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0