så fett kul!

Godmorgon !
Någon mer än jag som har ont i huvudet? Haha, BAKIS! Det sa min pappa dirr när jag vaknade och sa att jag hade ont i huvudet. Jaja, igår var det ju jägers! Vi åkte först hem till kissekompis och träffade sandra, lindita och fannie. Så fixade vi oss och sånt, hade mycket trevligt. P va jue inte lite överfin iheller? (: Jägers var fett kul ! Dansade hela tiden och var grymt taggad. DEt finns typ en liten mini scen som alla dansar på. Där uppe va jag kanske 80 % av hela kvällen. Fett kul, trillade ner kanske 50 gånger också. Men alla gånger fångade någon sötnos mig, thihi! Landade en gång på Sandra hahah ! Först trillade jag och sen skulle jag ställa mig och då råkade jag klacka henne på patten, FÖRLÅT! Och sen trillade jag och pladask på sandra, haha ! Så kul vi hade :) Det blev tre strul den här gången. Någon kille som fångade mig när jag trillade, lindita ber om hans nummer och sånt? hahah! Timmy hete han tror jag. Sen någon annan som hade rutig röd skjorta, vet inte vad han heter men jaja. Och så marko x) Haha såååå kul det var ! Bästa jägers hittills, och nästa gång ska alla vi fem gå igen. Längtar redan! Only one month left, haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0